Sinds 2021 ben ik zelfstandig ondernemer via Hoogendoorn Management. 

Afgelopen jaren heb ik als zelfstandig ondernemer voor diverse opdrachtgevers in verschillende projecten mijn expertise tijdelijk mogen inzetten. 

 

Ik ben gecertificeerd Black Belt Lean Six Sigma en gediplomeerd in Organisatiekunde en Procesmanagement.

Daarnaast heb ik ervaring in diverse rollen als Leidinggevende, Beleidsadviseur en Juridisch medewerker.

 

Een unieke en waardevolle combinatie van kennis en kunde mag ik daardoor meedragen. 

Zo kan ik van grote toegevoegde waarde zijn voor uw organisatie en tijdelijk effectief ondersteunen in tal van (verander)projecten!


"Ik zie er naar uit om ook uw organisatie tijdelijk te ondersteunen en een stap verder te brengen!"

Opdrachten en functies 

Adviseur & Interim projectmanager Directie Wonen

(freelance, HaagWonen, Den Haag, 2025)

Projectopdracht: Het succesvol doorvoeren van diverse organisatieverbeteringen binnen de Directie Wonen (waaronder: coördinator-rol, verplaatsen BOG, ondersteunend 'Ontwikkelteam')

Projectopdracht: Het doorvoeren van procesoptimalisaties (waaronder: diverse BOGprocessen, diverse adminstratieprocessen)  

 

Interim gebiedsmanager Zuid West

(Freelance, Haag Wonen, Den Haag, januari 2024)

Projectopdracht: integraal versterken van output en samenwerking van het team (ca 35 mdw)

Projectopdracht: Het succesvol doorvoeren van organisatiewijzigingen binnen de drie gebiedsteams (waaronder: coördinator-rol, verplaatsen BOG)

Interim teammanager Dagelijks Onderhoud

(Freelance, De Sleutels, Leiden, 2022 - 2023)

Projectopdracht: procesgericht samenwerken, professioneel opdrachtgeverschap en een situatie van ‘continu verbeteren’ organisatie breed doorvoeren.

Projectopdracht: Het klantgericht en efficiënte herinrichten van de processen van dagelijks onderhoud

Interim manager Wijken & Beleid

(Freelance, Havensteder, Rotterdam, 2021)

Projectopdracht: realiseer een daadkrachtige organisatieondersteuning vanuit afdeling 'wijken & beleid' met als doel effectievere en efficiëntere primaire klantprocessen

Projectmanager Bedrijfsvoering & Control | Black Belt Lean Six Sigma

(Vestia, Rotterdam, 2016-2021)

Projectmanager procesverbetering uniformeren & optimaliseren van het proces servicekosten over alle vestigingen.

Projectmanager project digitaliseren uitgaande post.

Projectmanager project digitaal betalen vanuit ontvangen poststuk en vanuit klantportal.

Mede opstellen transitieplan directie B&C.

Lid programmagroep Procesgericht werken & continu verbeteren (organisatie verandertraject).

Verzorgen van trainingen in de Lean-verbetermethodiek.

Begeleiden van managers en GreenBelt’s in hun veranderende rol.

Interim manager Sociaal beheer en leefbaarheid

(Vestia, vestigingen Hoofddorp  & Hoogvliet, 2014-2015)

Dagelijkse leiding afdeling.

Managen van een complexe organisatorische krimpopgave vestiging Hoogddorp.

Organisatieadvies mede-opstellen m.b.t. beheer bezit ‘Overig Nederland’.

Interim-manager ‘overig Nederland’ met vestigingen in Tilburg, Velp en Deventer.

Projectleider centrale afhandeling bezwaren huurverhoging voor heel Vestia (2013 en 2014).

Manager Woonservice

(Vestia, vestiging Zoetermeer, 2013) 

Dagelijkse leiding Klant Contact Centrum

Projectleider centrale invoering ‘flexibele schil’ voor de acht vestigingen met hun eigen KCC.

Projectleider centrale afhandeling bezwaren huurverhoging voor heel Vestia (2013 en 2014)

Projectleider beheersing digitale klantvragen (email, webformulier)

Interim manager Incasso

(Vestia, vestiging Zoetermeer, 2012- 2013)

Dagelijkse leiding afdeling.

Manager Verhuur en Klantenservice

(Vestia, vestiging Zoetermeer, 2010 – 2013)

Dagelijkse leiding afdeling.

Verantwoordelijk voor de processen: mutatieonderhoud, verhuur, sociaal beheer, leefbaarheid, klantenservice.

Diverse stedelijke overleggen: Managementoverleg drie Zoetermeerse woningcorporaties, beleidscommissie Wonen Zoetermeer, platform Overleg Geestelijke Gezondheidszorg, Regiegroep wijkcoach Zoetermeer.

Projectcoördinatie verkoop bestaand bezit Zoetermeer.

Invoering verhuur vrije sector woningen als primair product met eigen primair proces.

Teamleider Wonen

(SpiritWonen, Katwijk, 2008 – 2009)

Dagelijkse leiding afdeling.

Verantwoordelijk voor de processen: mutatieonderhoud, verhuur, sociaal beheer, leefbaarheid, klantenservice.

Lid kerngroep fusievoorbereiding fusieorganisatie Dunavie voor de onderwerpen: beleid & strategie, sociaal beheer.

Beleidsmedewerker Wonen

(Gemeente Katwijk, 2006 – 2008)

Projectleider ontwikkeling Woonvisie in samen werking met de corporaties.

Adviseren en opstellen prestatieafspraken gemeente – corporaties.

Juridisch medewerker Wonen

(Gemeente Katwijk, 2002 – 2005)

Behandelen bezwaar en beroepschriften woonruimteverdeling.

Voorzitter lokale werkgroep Huisvesting; driehoekoverleg gemeente en woningcorporaties.